راه اندازی میز کتاب در طرح ملی شنبه های کتاب 

راه اندازی میز کتاب در طرح ملی شنبه های کتاب 

تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹
یونس میجانی گفت: در اجرای طرح شنبه های کتاب هر شب میز کتاب راه اندازی می شود و چند نسخه از کتابی که آن شب قرار است معرفی شود روی این میز قرار داده می شود تا نمازگزارانی که تمایل به خواندن این کتاب دارند بتوانند آن را خریداری کرده و یا امانت بگیرند.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به روند اجرای طرح ملی شنبه های کتاب، گفت: اجرای این طرح ملی در اولویت برنامه های کانون قرار دارد و به همین منظور هر شب مابین اقامه نماز مغرب و عشا یک کتاب مفید توسط امام جماعت مسجد به نمازگزاران معرفی می شود.


 

 





مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت افزود: علاوه بر این هر شب میز کتاب راه اندازی می شود و در همین راستا چند نسخه از کتابی که آن شب قرار است معرفی شود روی این میز قرار داده می شود تا نمازگزارانی که تمایل به خواندن این کتاب دارند بتوانند آن را خریداری کرده و یا امانت بگیرند.


 

 

 





وی بیان کرد: شب گذشته هم زمان با اولین روز از هفته کتاب و کتابخوانی، کتاب آن سوی مرگ نوشته جمال صادقی، توسط امام جماعت مسجد مابین اقامه نماز مغرب و عشا معرفی شد و در طرح میز کتاب نیز تعداد ۵ نسخه از این کتاب فروخته شد.


 

 

 




میجانی با اشاره به بخشی از کتاب آن سوی مرگ، ابراز کرد: این کتاب در بردارنده سه روایت از تجربه افرادی است که در سه مرحله دنیای پس از مرگ را برای دقایقی تجربه کرده و آن را صادقانه برای مخاطب روایت کرده‌اند و کتاب دارای نثری روان و ساده است.



 

 



مدیر کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: شخصیت‌ پردازی سه روایت نقل شده، به گونه‌ای صورت گرفته که مخاطب با آن همراه شده و گاه همزاد پنداری می کند.

 

 

 





وی اظهار کرد: دنیای پس از مرگ و حوادث بعد از آن، همواره یکی از پرسش‌هایی است که ذهن بشر را به خود مشغول کرده است، آثاری همچون «آن سوی مرگ» به مخاطب کمک می‌کند تا بتواند تا حدودی از دنیایی که پس از مرگ در انتظار انسان است آگاهی یابد و این کتاب در همین راستا معرفی شد.

 

 

 

 

میجانی در خاتمه یادآور شد: رونمایی از کارت عضویت کتابخانه و تجلیل از برگزیدگان مسابقه های کتابخوانی سالروز میلاد امام زمان (عج) از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی است.

پایان پیام/ 586